niedziela, 23 marca 2014

Wyniki uPupionego konkursu

Na wstępie chciałabym bardzo podziękować Wam za udział i za cenne, wyczerpujące opowieści o bublach. Czytałam z uśmiechem, niedowierzaniem, czasem z wielkim „WTF?” nad głową. Wśród Waszych bubląt i bublątek wymieniłyście: kosmetyki firmy Une, krem pod oczy Diora z linii Hydra Life, szampony z AVON, szampon ziołowy Schauma, szampon Dove z serii Color Care, odżywkę do paznokci Eveline 8w1, pożądaną przez blogerki paletkę cieni Lovely, kosmetyki do walki z cellulitem, Bloker Ziai, maskę winogronową z BingoSpa, podkład True Match od L'Oréal, wyszczuplająco-nawilżający balsam Soraya z zieloną kawą, a także ogórkową maskę peel-off firmy Freeman.

Wyszło na to, że nie zawsze warto słuchać porad innych. Niewypałem okazał się olejek do kąpieli Isana zapodany na włosy, a także chusteczki do niemowlęcej pupy z Carrefoura używane do przecierania twarzy. Dowiedziałam się też, że warto uważać u fryzjera przy „schodzeniu z koloru”, bo można – jak to się przytrafiło Vashti – skończyć z białymi pasemkami na czarnych włosach i wieloma popalonymi, wykruszającymi się kosmykami. 

Współczuję Wam tych kosmetycznych przeżyć, a na osłodę przynajmniej dla jednej z Was podam wreszcie wyniki mojego konkursu. Paletkę Pupa Rose wygrywa:


Simply, gratuluję! Czekam na maila z danymi do wysyłki: smarowanie (at) gmail.com. 

To nie koniec konkursów! Już niedługo blogowi stuknie rok – szykuje się Coś Dużego. Zaglądajcie do mnie :)

16 komentarzy:

  1. Serdecznie gratulacje dla wygranej:) Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bloker z Ziai jako bubel? A to mnie zdziwiło. :D Ja bardzo go lubię, ale wiadomo - u każdego sprawdza się co innego. :)
    Gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie jak koło fortuny!

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaaaaaaaaa!!!!!!!!!! wow, wow, wow!!!!!! nigdy nie miałam nic z pupy :DDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Supeeer Siiiimpluuuuuniu - gratulacje :) Piękna pupka do CIebie poleci :)))

      Usuń