sobota, 8 lutego 2014

Graficzne czary-mary z taką jedną od małego uśmiechu...

Witajcie w moim nowym blogowym mieszkaniu! Jak widzicie, jest większe, inaczej urządzone, zmieniły się kolory ścian. W poprzednim czułam się dobrze, sama je remontowałam i dopieszczałam szczegóły. Problem w tym, że w pracach dekoracyjnych jestem cienka jak przedszkolak w liczeniu całek, dlatego tym razem postanowiłam oddać remont w ręce profesjonalistki.

Ma na imię Paula, na co dzień możecie ją spotkać na blogu one little smile :). 

Mam nadzieję, że szybko oswoicie się z nowym wystrojem i że Wam się podoba. Ja czuję się tu bardzo dobrze. Dzięki, Paulo!

Pokontemplujmy przez chwilę odejście dawnego, czarującego layoutu:



A teraz... zapraszam na parapetówkę!

53 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. mam duży wybór herbat, kawę rozpuszczalną i mleko modyfikowane. hmmmmm... to co, alko we własnym zakresie? :>

      Usuń
    2. Ja mogę przynieść grzybki w słoiku :D

      Usuń
    3. Króliczkowa, uwielbiam grzybki!!!

      Usuń
    4. w sumie to mam tylko suszone... :|

      Usuń
  2. Jak nie przepadam za takim układem, tak tu... kurczę, ślicznie jest! :) kojarzy mi się z lodami śmietankowymi z dodatkiem jagód. To co, Wy zajmijcie się alkoholami czy tam innymi napojami, a ja ogarnę pucharki z lodami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dziś nie piję – muszę być trzeźwa jako gospodarz imprezy, ale lody? zawsze chętnie! pucharek, jagody, łyżeczka, proszę. smacznego!

      Usuń
  3. Świetna zmiana!
    Więcej miejsca się zrobiło i jest bardzo przejrzyście!
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przemiana na plus, ale trochę brakuje mi starego baneru. Był taki bardziej "Twój" w sensie rozpoznawalności, obecny ginie... No i szkoda, że archiwum porzucone na samym końcu. Jednak to tylko moje spostrzeżenia a to Ty masz być zadowolona :)
    Na pewno jest bardziej przejrzyście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hexx, masz rację z tym archiwum, Paula go tak ustawiła, a mi jakoś umknęło. Zmieniłam i skróciłam wysyp popularnych postów do 5, myślę, że więcej nie potrzeba :)

      Usuń
    2. Z archiwum to mam taką małą zakrętkę :) kiedyś pewna osoba napisała mi coś ważnego i miała rację, że archiwum jest wizytówką i reklamą bloga więc dlaczego mam promować kogoś innego w sensie np. jakieś banery, blogroll itd. że jest to strategiczne miejsce.
      Co do popularnych postów to mam odmienne zdanie niż większość, ponieważ one tak naprawdę niewiele mają wspólnego z wyszukiwaniem i pozycjonowaniem bloga. I sama zrezygnowałam, ale wiem że jest grupa dla której to ważne :) Wychodzę z założenia, że lepiej inaczej wyróżniać wiodące tematy :)

      Usuń
    3. zgadzam się w zupełności – archiwum powinno być wysoko! w poprzedniej wersji nie miałam w ogóle popularnych postów, tu chyba chodzi o aspekt graficzny, żeby dodać życia lewej belce, poprzyglądam się temu gadżetowi i zdecyduję za jakiś czas, czy go zostawić, czy całkiem wywalić.

      mi najbardziej było żal tagi rzucać na sam dół, bo ja ich używam, ale potem stwierdziłam, że skoro u Ciebie też są na dole, a mimo wszystko do nich bez problemu dotarłam za pierwszym razem i za kolejnymi, to mogą tam zostać. w sumie chmura się rozrasta i po lewej coraz gorzej by to wyglądało

      Usuń
    4. Z czasem sama zobaczysz jak to funkcjonuje i ocenisz, co będzie przydatne a co nie :) Dziękuję za przeniesienie archiwum :))

      Etykiety sama przeniosłam dawno temu na sam dół, bo zaczęły się rozrastać i w moim odczuciu chmura nie prezentowała się estetycznie. Poza tym jak zaglądam do kogoś innego na blog, to penetruję całą zawartość nie tylko pierwszy post więc uznałam, że jak ktoś chce, to dotrze :) No i kiedyś była u mnie dyskusja na temat używanych narzędzi, okazało się że wyszukiwarka, archiwum a potem etykiety są w ruchu :) Sama zaczynam od archiwum, etykiety to zawsze naprowadzenie a wyszukiwarka pomaga przy słowach kluczowych. Myślałam nad uporządkowaniem etykiet w sensie: firmy, produkty itd. ale podglądam to na innych blogach, to nie bardzo mi się podoba i porzuciłam ten pomysł :)

      Usuń
    5. O, dobrze wiedzieć, z czego ludzie korzystają. Ja sama częściej wyszukuję u innych wszystkiego o jakiejś firmie po tagach, rzadko używam wyszukiwarki.
      A z tym porządkowaniem, to chodzi Ci o takie długie listy? Produkty wg firm, wg rodzajów i żeby listy dłuuuugie były na bocznej belce? Jeśli to masz na myśli, to ja przez jakiś czas też chciałam zrobić u siebie coś takiego, ale nie wiedziałam, jak i nie zrobiłam ;) a teraz się cieszę, bo jednak te długaśne listy też mi się przestały podobać – w chmurze jest zwykle, co trzeba. A jak nie ma, to jest search.

      Usuń
    6. Tak, dokładnie o takie długie listy ;) Jeszcze rozumiem sens kiedy blog jest tematyczny w sensie np. tylko o lakierach. To wtedy ma sens i jest pomocne pod kątem szybkiego przeglądu. natomiast kiedy tematyka jest wieloraka, ciężko to zastosować zwłaszcza kiedy ktoś porusza się pomiędzy firmami jak po alfabecie ;)))

      Usuń
  5. Pięknie, chociaż i stara dekoracja wnętrza bardzo mi się podobała :) Lubię takie graficzne układy, są bardzo czytelne i takie ... nowoczesne. Najważniejsze, że Ty jako właścicielka tego lokum, czujesz się nie w nim bardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko było się rozstawać ze starym, własnoręcznie zrobionym, ale jednak potrzeba zmian wygrała :)

      Usuń
    2. Potrzeba zmian to zawsze dobry kierunek :) Pozwala się rozwijać! :D

      Usuń
  6. Szczerze to jakoś wolałam tamten, ale to tylko ja :D Aczkolwiek teraz lepiej się czyta post, bo jest szerszy :) Generalnie jest bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, też mi było ciężko rozstać się z poprzednim, ale zmiany są fajne i potrzebne! a lepiej się będzie i czytało, i oglądało, bo wreszcie będę wstawiać większe zdjęcia :)

      Usuń
    2. Właśnie większe zdjęcia są super :))

      Usuń
  7. Ależ mi się podoba! ♥
    Agata, jest moc! :)
    Podobnie jak Hexx myślę, że Archiwum mogłoby być wyżej, ale ogólnie jestem pod wielkim wrażeniem! Też mi się marzy zmiana, mam już obiecaną przez Narzeczonego, ale czas wykonania nieokreślony, bo jest zawalony zleceniami :(

    Buziaki dla Ciebie i nowego wyglądu! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. suuuuper, cieszę się, że Ci się podoba :D Archiwum Paula wrzuciła tak nisko, a ja nie pomyślałam, żeby podciągnąć, ale już zmieniłam, myślisz, że teraz ok?

      Usuń
    2. Tak, teraz już nie mam do czego się przyczepić ;)
      Tak apropos Twojej rozmowy wyżej z Hexx - mi się akurat bardzo podoba, kiedy etykiety są na dole, sama tam mam, uważam, że to bardzo czytelne rozwiązanie icałkiem fajnie wygląda, jak ma się dużo etykietek :)

      Usuń
    3. no właśnie wczoraj sobie przypomniałam, że też masz na dole – rzadko korzystam, bo czytam Cię na bieżąco :)

      Usuń
    4. Czuję się wyróżniona ^^ :**

      Usuń
  8. Wiedziałam, że czegoś mi tu brakuje! ;) Przyjemnie jest, odpowiada mi kolorystyka, układ jak najbardziej pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest super :) jest moc
    Tyjestes mamą a ja nie wieć mam procenty ale wiesz że Cię/Was aj lawiu 0- wiesz? wiesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem, ja Ciebie też :)***** a wypić możesz za nasze zdrowie. Zrobimy tak: Ty pijesz alko, a ja popitę ;)

      Usuń
  10. bardzo tu u Ciebie przyjemnie :*
    tańczymy? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy ekipę remontową powinno się zapraszać na parapetówkę, ale wprosiłam się mimo wszystko ;) Bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ekipa remontowa to gość honorowy imprezy :)

      Usuń
  13. O jak inaczej!
    Bardzo lubię styl Pauli i dużo się uczę czytając jej bloga i u Ciebie też mi się teraz podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się spodobało! oczywiście jeśli o mnie chodzi, wybór Pauli na członka ekipy remontowej nie był przypadkowy :)

      Usuń
  14. Świetna zmiana! Bardzo ładne mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale tu ładnie :) Paula to jednak ma talent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wraz ze zbliżającą się wiosną nabrałam chęci na podróżowanie i zwiedzania, więc - gdzie, kiedy i o której parapetowa impreza? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Paula się postarała, ładnie tu... :)

    OdpowiedzUsuń