niedziela, 15 grudnia 2013

Zagadaj do Mikołaja i wygraj, czyli Kolorowy Konkurs Świąteczny czas zacząć!

Pytałam Was niedawno na Facebooku, co wolałybyście wygrać w moim konkursie. Nieznaczną przewagą zwyciężyła kolorówka, dlatego dziś przybywam do Was z takimi oto kosmetycznymi wynalazkami:


Pixi by Petra Lip Booster w odcieniu No.5 Trixie – firma u nas nieznana, niedostępna, dlatego (mam nadzieję) atrakcyjna :). Petra pisze o sobie, że jest „Mum & Makeup Artist”, a ten błyszczyk to jej ulubiony codzienny kosmetyk pielęgnacyjny do ust. Stosowany regularnie ma nawilżać i pomagać w odbudowie warstwy kolagenowej. Zawiera olej z pestek jojoby, witaminę E i aloes. A do tego smakuje truskawką!


NYC – Applelicious Glossy Lip Balm nr 353 Pink Lady – a to taki słodki pomadko-balsam, który jednocześnie nawilża i barwi usta na różowo. Zauroczyło mnie jabłuszko. Ciekawe, czy pachnie tak jak wygląda. Niestety, nie sprawdzę tego, bo balsam jest zafoliowany.


Maybelline – Color Tattoo 24hr w wielbionym przez blogosferę kolorze On and on Bronze. Cieni Color Tattoo chyba nie trzeba Wam przedstawiać, prawda?

NYC – Color Wheel Mosaic Eye Powder w odcieniu 822B Pink Cadillac – kolejne interesujące dziwactwo do malowania oczu, które zawiera świąteczne drobinki, ale jest w delikatnej różowo-brązowej tonacji. Ciekawe, jaki daje efekt po wymieszaniu wszystkich kolorowych kawałeczków...

A na koniec lakier Manhattan z limitowanej edycji Rock Topia – brązowy, klasyczny, kremowy, bezdrobinkowy, uniwersalny. Jedenastomililitrowa butla powinna starczyć na długo :).


Mam nadzieję, że nagrody Wam się podobają. A teraz najważniejsze: co zrobić, żeby otrzymać tę garść kolorówkowych dobroci? Odpowiedzieć w komentarzu na pytanie:

Gdybyś spotkała Świętego Mikołaja, jakie pytanie byś mu zadała?

Sama się nad tym zastanawiam i jestem bardzo ciekawa, jakie Wy macie sprawy do poczciwego staruszka. Spośród autorek najciekawszych moim zdaniem pytań wylosuję zwyciężczynię.

Pytania możecie zadawać do 23 grudnia do północy, w Wigilię mam spotkanie ze Świętym, wtedy też przekażę mu Wasze propozycje i wspólnie podejmiemy decyzję.

Pozdrawiam niedzielnie, do dzieła!


14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ... pytan bylo by pewnie masa jak tak sobie pomysle ... a to dlaczego dal mi 20lat temu trampki rozowo brazowe o 5 numerow za duze, a to dlaczego juz pond 35 lat czekam na ta kolejke lego, ale po dluzszej chwili zastanowienia zapytala bym go jednak o to ,, czy wyskoczy ze mna na drinka ???? '' co bym oderwala sie tej mamusiowej codziennosci, od tych jekow i placzu dziecia, od tych zafajdolonych pampkow i zalanego slina domu, co bym w koncu mogla walnac tapete na twarz i poczulc sie jak czlowiek.... no i przede wszystkim co bym mogla spedzic czas z facetem innym niz maz :P bo po nastu latach malzenstwa .....to byloby bardzo mile doswiadczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mialo byc ,,zapytalabym go'' ... nie ma to jak pisac z dzieciem na szyji .... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Brałabym udział, ale mam ten sam odcień Color Tattoo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym zapytała "Gdzieś ty ku..rde był przez ostatnie 10 lat???"

      Usuń
  6. Dlaczego co roku [ aż do liceum! ] w paczce znajdowała się rózga? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja bym zapytała " Którędy Święty Mikołaj zamierza do mnie wejść skoro nie posiadam komina???? Czy w tym roku znowu nic nie dostanę z tego powodu?Byłam grzeczna! :) "

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja bym zapytała, kto jemu przynosi prezenty?;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochany Święty Mikołaju, o co pokłóciłeś się z moim dziadkiem? Nie lubicie się? Może uda się załatwić sprawę polubownie i dziadek, nie będzie musiał wychodzić przed każdą Twoją wizytą? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym zapytała czy czasami nie potrzebuje pomocników do pakowania prezentów? Jak byłam dzieckiem i oglądałam w telewizji jakieś bajki czy programy z siedzibą mikołaja w roli głównej to marzyło mi się, żeby chociaż na chwilę znaleźć się pośród tej ogromnej góry prezentów. Zapytałabym też dlaczego nigdy nie odpisał mi na listy, wszak oprócz próśb o prezenty nie raz zadawałam w nich różnorakie pytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Z jakiego gatunku drzew robisz rózgi? i idealne wymiary - pytam bo pewien D. zasługuję na rózgę" :D

    OdpowiedzUsuń