poniedziałek, 25 listopada 2013

Wyniki zielonego konkursu

O północy minął termin nadsyłania zgłoszeń do mojego zielonego konkursu, zatem czas ogłosić zwyciężczynię! Dziękuję Wam za udział i wiele miłych słów. Sugestie będę stopniowo wprowadzać w życie, ale cieszę się, że podoba Wam się to, co robię. Przypomnijmy, co było do zdobycia tym razem:


A kto wygrywa kilka zielonych fantów i jeden różowy?


Tadaaaaaaam! Gratuluję, Króliczku, wyślij mi mailem swoje dane, a ja prędko pobiegnę na pocztę i nadam przesyłkę :).

Chciałabym też wyjątkowo nagrodzić zdobywczynię drugiego miejsca, Wiolę. Napisała do mnie cudownego maila, który bardzo mnie zmotywował, ucieszył, a nawet wzruszył. Wiolu, czekam również na Twoje dane, mam dla Ciebie nagrodę pocieszenia ;).

Zaglądajcie do mnie, niedługo kolejne rozdanie, tym razem fanty będą jeszcze ciekawsze!
Miłego dnia :)

13 komentarzy: