czwartek, 12 września 2013

Wyniki rozdania zestawu The Secret Soap Store

Kochane i Drogie, wczoraj minął termin nadsyłania zgłoszeń do mojego rozdania, zatem czas ogłosić zwyciężczynię! Mój niewielki asystent miał wytypować jedną z Was za pomocą naszej supernowoczesnej maszyny losującej. Co z tego wyszło? Zobaczcie same.


Komora maszyny losującej zwolniła się, asystent przystąpił do losowania. Najpierw sprawdził, czy wszystko przebiega zgodnie z regulaminem i czy do spodu maszyny nikt nie doczepił nielegalnych losów. Potem była chwila przerwy na przegląd informacji dnia (Kotka Pusia poleciała na Księżyc, wiewiórki odnalazły długo poszukiwanego żołędzia, kurczak Pip policzył do trzech). Po wiadomościach nastąpiła przerwa na lunch, a następnie...

...okazało się, że asystent nie zamierza wylosować nikogo. Nie i już. Jako że głupio było mi ogłosić, że nikt nie wygrał zestawu z The Secret Soap Store, musiałam wziąć sprawy w swoje ręce. 

Sooooo, the winner is...


Maxi A., gratulacje! Dziękuję wszystkim za udział, niebawem kolejne rozdanie, więc bądźcie czujne :). Buziaki!

22 komentarze:

  1. Ależ kapryśy asystent ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha - przegląd informacji <3 Się dzieje ;) hehehe Ale przynajmniej Niewielki kompleksowo czuwał nad prawidłowym przebiegiem losowania :)
    Maxi - gratki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak, a po losowaniu puścił mlecznego pawia, były więc również fajerwerki na część Maxi :D

      Usuń
    2. heheheeeee paw - piękne zwierzę - jakie dumne :)) hahaiah =padłam - leżę - kwiczę :D

      Usuń
    3. Czuję się zaszczycona tym pawiem :D

      Usuń
  3. Jaki słodki asystent :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację :D

    też muszę nauczyc się liczyć do trzech :D idę oglądac kurczaka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będziesz miała nieco szczęścia, kurczak nauczy Cię liczyć nawet do pięciu!

      Usuń
    2. o w morde! to już czaaaad! :D

      Usuń
  5. Dobrze że mama wzięła sprawy w swoje ręce bo inaczej mogłam nie wygrać:D

    Ale podobają mi się późniejsze honory na moją cześć:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przejrzenie wiadomości ważna
    rzecz :D
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki uroczy asystent! :)
    Gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń