czwartek, 30 maja 2013

Agata się skarży i kod rabatowy oddaje.

To jakiś koszmar. To się nigdy nie skończy. Promocje, rabaty, pospolite ruszenie do drogerii. Wracam z jednego sklepu z kosmetykami, które i tak nie są mi w tej chwili potrzebne, a już następny sklep zachęca mnie ofertą nie do odrzucenia.

Dycha zniżki w Hebe przy zakupach za min. 40 zł? – Nie chcę, spadajcie – mówię, dumna z siebie. Nowa gazetka Rossmanna uśmiecha się z maila? – Was też mam w anusie, jeszcze kurz nie opadł po promocji -40%! Mam sprezentować mojemu dziecku kosmetyki Pat&Rub? – A guzik, dostał już Duplo. Zestaw produktów o wartości 125 zł przy zakupach za powyżej 270 zł? – O nie, drogi L'Occitane, Wasz krem do rąk z werbeną był do dupy, nie zamierzam robić zapasów za prawie trzy stówy tylko po to, żeby znowu go dostać.

Tak oto walczę z ofertami, pokusą, własną słabością. Wygrywam, cieszę się i nagle JEB. Sephora Exchange (kto nie wie, o co chodzi, klik klik na własną odpowiedzialność). To jakiś koszmar. To się nigdy nie skończy.


W związku z tym zgłaszam się do Was z ogromną prośbą. Zabierzcie ode mnie kupon zniżkowy do Douglasa online. Na 10%. Ważny do 30 czerwca. Może komuś naprawdę się przyda? Dorzucę rabat do Answear. Pierwsza chętna osoba proszona jest o pozostawienie swojego maila, na który z ogromną przyjemnością prześlę wspomniany kod rabatowy i wspomniany drugi. I może jeszcze jakiś trzeci, jak znajdę.  

Z góry dziękuję. Z poważaniem, Agata.

4 komentarze:

  1. Ja też już ledwo zipię! Z każdej strony atakują! Wczoraj polazłam oczywiście do Sephory... Muszę popracować nad samokontrolą ;)
    Tym samym odrzucam Twoją hojną propozycję :)

    P.S. Co wyszło z JEBnięcia Sephory? Chwal się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jeszcze nic i nie wiem, czy wyjdzie. Jestem na etapie tłumaczenia sobie, że w ogóle nie interesują mnie kosmetyki marki Sephora. nic a nic. ani ciut ciut :D

      Usuń
  2. Również walczę z pokusami i na razie wygrywam:) Z Rossmanna wyniosłam kilka butelek ulubionego płynu micelarnego oraz jeden lakier:) Pozostałe rzeczy mnie nie kusiły, ponieważ mam spore zapasy;)

    Do Sephory mnie nie ciągnie, ponieważ znajduje się na obrzeżach miasta;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry! Gdzie kupić lampa lupa kosmetyczna? Będę wdzięczna))

    OdpowiedzUsuń